Graanmarkt 13 en Grain Store organizeren 'four-hands dinner' met chef-koks Seppe Nobels en Bruno Loubet

15 november bij Graanmarkt 13

Donderdag 27 oktober 2016 — Op dinsdag 15 november verwelkomt Graanmarkt 13 chef-kok Seppe Nobels collega Bruno Loubet van het gerenommeerde Londonse restaurant 'Grain Store' in het restaurant van Graanmarkt 13. Seppe en Bruno bereiden die dag samen een bijzonder menu in de vorm van een exclusieve 'four-hands lunch & dinner'. Beide chefs geven groenten een hoofdrol in hun keukens en delen eenzelfde visie rond duurzaamheid en menu planning op een gastronomisch niveau. Reserveren kan via welcome@graanmarkt13.be.

Graanmarkt 13 Antwerpen x Grain Store London

'Graanmarkt 13' en 'Grain Store' staan allebei bekend om hun groenteminnende aanpak. Graanmarkt 13 chef Seppe Nobels en Grain Store chef Bruno Loubet delen eenzelfde ethiek rond voeding en promoten beiden een duurzame aanpak rond menu planning op een gastronomisch niveau, met een minimale impact op het milieu. Veel ruimte voor groenten, minder suiker, minder vee. Toeval of niet, beide restaurants zijn gelegen op de 'Graanmarkt', eentje in Antwerpen en eentje in London.

Op dinsdag 15 november kruisen Antwerpen en London de degens om een gezonde voedingscultuur te promoten. Seppe Nobels en Bruno Loubet koken zij aan zij een verrassend menu bij elkaar in het restaurant van Graanmarkt 13. Op 23 januari 2017 doen ze hetzelfde bij Grain Store in London.

Voor de lunch is er een driegangenmenu van €75,- dranken inbegrepen. Het dinner is een zesgangenmenu voor €150,-dranken inbegrepen. Reserveer nu je een plekje voor de lunch of het dinner via welcome@graanmarkt13.be.

Over Grain Store en Bruno Loubet

Grain Store is het innovatieve en duurzame restaurant van beroemde chef-kok Bruno Loubet, drankjespionier Tony Conigliaro en de Zetter Group. Het restaurant is gelegen aan het 'Granary Square' ofte 'Graanmarkt', in het hart van de meest opwindende nieuwe wijk van Londen, King's Cross.

Over Graanmarkt 13 en Seppe Nobels

Seppe Nobels werd in 2015 verkozen tot Beste Groentenkok van Vlaanderen. Hij is de voorloper van de nieuwe Vlaamse culinaire wave die urban farming combineert met biologische terroirproducten. Seppe is chef-kok in het restaurant van Graanmarkt 13 en is befaamd voor zijn inventieve en gezonde gerechten. Graanmarkt 13 werd door Gault&Millau uitgeroepen als 1 van de 25 beste groentenrestaurants van de wereld.

Contacteer lies@vonyellow.be voor meer informatie, interviews of extra beeldmateriaal.

Bruno Loubet <br/>© Amy Murrell
Seppe Nobels<br/>© Frank Croes